Ako dlho trvá doručenie objednaného tovaru?
Dostupnosť tovaru je vždy uvedená pri každom produkte. Túto informáciu nájdete na pravej strane od obrázka, pod tlačítkom Vložiť do košíka.
Tovar, ktorý je označený ako skladom, odosielame do 24 hodín.
Ak je vo vašej objednávke tovar, ktorý máme na sklade a aj tovar, ktorý má dlhšiu dodaciu dobu, objednávku odosielame, keď bude kompletná. Ak však máte záujem dodať tovar, ktorý je skladom skôr, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.
Koľko stojí poštovné a ako môžem očakávať svoju objednávku?
Poštovné je pri objednávkach nad 70 € zdarma. Pri objednávkach do 70 € začína poštovné na sume 2,50 €.
Zásielky odosielame prostredníctvom kuriéra a zásielkovne. O odoslaní zásielky vás vždy informujeme e-mailom, príp. SMS správou. Zásielky môžete sledovať prostredníctvom linku, ktorý vám príde e-mailom spolu s číslom zásielky.
Viac sa o doručovaní zásielok dočítate tu: dodacie podmienky
Môžem si objednávku vyzdvihnúť aj osobne?
Áno objednávku si môžete vyzdvihnúť osobne na našej predajni na ul. Belanského 2724 v Kysuckom Novom Meste.
Po skompletizovaní objednávky dostanete informáciu cez SMS správu a následne si môžete objednávku vyzdvihnúť.
Ako si mám vybrať správnu veľkosť?
Pri výbere správnej veľkosti vám pomôže naša veľkostná tabuľka alebo kontaktujte zákaznícke centrum, kde vám radi poradia.
Ako viem, že som úspešne potvrdil/a objednávku?
Ak ste úspešne potvrdili objednávku, príde Vám e-mail s potvrdením objednávky.
Ak by Vám e-mail neprišiel, skontrolujte si, či ste dokončili nákup. V nákupnom košíku by Vám nemal zostať žiadny tovar.
Ako môžem zaplatiť za objednávku?
V našom eshope môžete objednávku uhradiť viacerými spôsobmi:
- v hotovosti kuriérovi (dobierka)
- kuriérovi cez aplikáciu VIAMO
- prevodom na bankový účet
- platobnou kartou
Môžem sledovať stav svojej objednávky?
V prípade že si zaregistrujete účet, môžete sledovať presný stav vašej objednávky.
Môžem zrušiť svoju objednávku?
Objednávku je možné zrušiť do 24 hodín od jej vytvorenia. V opačnom prípade je tovar objednaný u dodávateľa a tým pádom je objednávka záväzná.
Čo mám robiť ak chcem vrátiť tovar, ktorý mi bol doručený?
Všetko o vrátení tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach v čl. IX obchodné podmienky